Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Friday 20 April 2012

New Look (>.<)v

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v

Hello my fellas , how are u ?hehe .. Hope u all owes fine ^.^ ..
Blog aku berwajah baru lagi kan? takla baru sangat actually,hehe .. sekarang aku dah kembalikan warna favouriteku,hehe .. Kenapa?kamu tak suka kuning ke? hmm.. 
Backgroundku hari tu agak gelap la jugak, sampai ada kawan komen "kenapa gelap sangat?" haaa??!! ..o.O
Well pwen, aku dah tukar warna yang terang menderang,entah apa yang kau akan komen nanti,huhu .. Suma edit mengedit blog nie aku belajar dari Lyssa Faizureen. Try la lawat kat blog dia, suma pasal tutorial blog ada di situ .. Bha !! cukuplah sudah aku merepek ya?hehe ..

gonna miz this background :)

note ; menyesuaikan diri dengan background baru ..


♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019