Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Sunday 29 April 2012

SRK & Kuning (^.^)v

Assalamualaikum ..
Moshi-moshi !!

Hola pwens !! Rasa tak boleh tidor lak malam , kenapa eh? Ingat seseorang ka ?whoopss !! haha .. A big no for that !! huhu .. Eh !! apa nie  ?! O.o


Haaa !! Jangan tak percaya, sebenarnya aku nie peminat filem2 bollywood gak tau, hee .. 
Aku membesar dengan filem2 hindustan, terutamanya filem2 Dato' SRK nie . So sebab itu lah aku boleh terminat dengan filem2 tu .. Tapppiiii !! Filem bollywood sekarang tak sehebat filem yang dulu2 .. Pelakonnya pun , errr .. muka je lawa tapi lakonan tak ada selera kita nak tengok. Memang tak best lah !! Thats why lah sekarang aku kureeng dah tengok filem bolly nie, dah muak kot, ahaha ..

Rab ne bana di jodi maksudnya (kalau tak silap) Tuhan sudah tentukan pasangan ,hurmmm .. Ini filem terbaru Dato' SRK kali, coz actress perempuannya baru ( memang sah la baru , adeh !! sengal..). aku malaslah nak bagi tau filem nie pasal apa, nanti ada main kat tv korang tengokalah sendiri ya?hehe .. Korang mesti tertanya, kenapa lah minah nie promote pasal filem nie , tapi taknak cerita apa2 pasal filem nie! relaxx.. hehe .. kalau kamu nak tahu, baca la sampai habis ,ahaha :p ..

Aku cuma nak share benda yang menarik dalam filem nie aje .. Iaitu , watak Dato' SRK yang suka kuning ,ehehe ..  Bangga jugak lah terasa ,hehe .. Poyo kan ? lantak lah .. haha .. Cute apa sapa yang minat kuning tu , kan? Walaupun orang kata kuning tu warna %5;& , ada ku kesah ?! huh !! Jeles la tu ..


Tengok bekal tu , cumil kan? hehe ..


Dengan bangganya dia bawa bekal yang berwarna kuning tu ,ahaha ..



Haa .. scene yang nie paling lucu .. Dato SRK datang dengan berbaju kuning . Dia asyik desak gadis dalam tu supaya kata baju yang dia pakai tu cantik and cool . Dia kata lagi , " saya beli baju nie kerana baju dalam kedai dah abis di beli dengan budak2 kat sini (kelas tarian). Tinggal baju yang ini saja . Tapi kalau memang pun ada baju warna lain saya tetap pilih warna ini , sebab cool " aha .. Err .. lebih kuranglah dialognya macam tu, aku dah lupa sebenanya,ehehe ..

Ada lagi sebenarnya kereta dan katil berwarna  kuning kat dalam filem tu yang mencuit hatiku, tapi aku tak dapat cari kat google la .. Comel tau kereta tu ,tak tau jenama apa , lebih kuarang macam myvi tapi kecil sikit la, hurmmm entahlah , aku tak pasti jugak .

Oh ya .. nak tahu dalam filem nie dia ada gabungkan 3 agama, hindu, kristian & islam .. Watak dala filem nie , kejap berdoa dala kuil , pastu dalam gereja , pastu pulak berdoa di masjid . Bukan kah itu macam mempersendahkan agama? Lagupun dosa besar kalau kita mendua kan tuhan , Astagafirullahalazim ..


note ;ada kata2 dala filem ni yang aku suka . " Aku mencintaimu kerana aku melihat tuhan dalam dirimu ". tapi ingat , jangan mencitai seseorang melebihi cinta kita kepada ALLAH !!

♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019