Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Wednesday 16 May 2012

Cantikkah kita ?!

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v 


*~Cantikkah aku andai AURATku terbuka untuk disantap oleh mata
yang bakal membawa ALLAH murka...♥

*~Cantikkah aku andai MARUAHku tidak terjaga lalu senang di kata-
kata oleh mulut mereka yang suka mengata..♥

*~Cantikkah aku andai AKHLAKku tidak terpelihara mudah saja
dicanang dijadikan tajuk utama cerita...♥

*~Cantikah aku andai AGAMAku tidak terguna lalu mudah saja aku
alpa dek kerana tipuan dunia...



sumber : Leesa fb

♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

2 comments:

  1. insya Allah sama2 kt pelihara diri kt

    ReplyDelete
  2. awak dapat doodle free dari kami
    tak semua dapat
    simple tapi kami ikhlas . .
    http://sayacikamal.blogspot.com/2012/05/free-cute-doodle.html

    ReplyDelete

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019