Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Saturday 26 May 2012

Terpilih dannnn MENANG !! ^.^

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v

Dah seminggu aku tak update blog nie, rasa rindu pulak. Dah berhabuk dah blog nie (metaforanya ayat !)

Oleh kerana dah lama aku tak online, tergerak lak hati nie nak tengok older message dekat cbox aku. Nak jadikan cerita, tengah2 fokus baca setiap msg mataku terus terpaku (ceh! ayat tu) dengan ayat nie ..


Ingat lagi tak segmen nie? Aku pun teruslah buka link yang di bagi. Punyalah excited aku buka page tu sambil aku senyum sampai ke telinga,hehe.. Nak tengok tak senarai pemenang yang lain? Jom serbu entry Eika.

Tak sangka jugak header aku yang tak seberapa nak owesome tu blh jadi owesome, hehe.. Sebenarnya aku juz suka2 join segmen tu, tak sangka pulak rezeki ku di situ, alhamdulillah.

Admin segmen tu iaitu Cik Eika ada buat review pasal blog2 pemenang, nak tengok? klik sini.
Terima Kasih yang tak terhinggah aku ucapkan kepada Eika sebab buat segmen yang owesome nie. Harap2 lepas nie ada lagi segmen yang segempak ini.


♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019