Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Friday 22 June 2012

Arrghh !! Siapa kentut nie ?!

Assalamualaikum...
Moshi-moshi(^.^)



Waddup?! hee.. Sebelum memulakan entry nie, aku mahu minta maaf dulu. Manalah tahu kalau2 entry aku nie agak tak senonoh bagi sesetengah reader. Maaf ye..

Semua orang mesi pernah kentut kan? Tipulah kalau tak pernah. Kalau memang tak pernah baik pergi chek dengan doktor, mana tahu ada somenthing wrong dengan diri anda tu, hehe..

Setiap orang punya cara untuk atasi kentut sendiri, tapi kalau dah terkantoi pun ada jugak cara nak cover  kan? huhu..

Kali nie aku nak share jenis2 kentut dulu. Kalau aku ada masa aku buat pasal covernya pulak tapi tak tahu bila (tak janji ya?)

Tak Jujur : Orang yang kentut dan salahkan orang lain
Bengong : Orang yang tahan kentutnya berjam-jam
Yakin dengan diri : Orang yang kentut dengan lantang
Sadis : Orang yang kentut dalam selimut dan kibaskan baunya
Strategik : Orang yang sembunyikan kentutnya dengan ketawa dengan kuat
Misterius : Orang yang kentut tapi tidak dapat dikesan
Gugup : Kentut apabila disergah
Periang : Kentut pelan2 selepas itu senyum sorang2
Pemalu : Kentut terkepit-kepit

Haa.. Kamu yang mana satu??

Sekali lagi aku minta maaf ye kalau apa yang aku share nie agak tak senonoh. Hanya sekadar berkongsi dan bergurau senda dengan anda semua. Tiada gurauan, Tiada Senyuman, kan?






♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019