Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Friday 22 June 2012

LIRIK : Resah Kerinduan

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v

artis : SPIN


Malam ini aku sendiri
Menanti segunung harapan
Biarpun hanya berteman
Bulan disebalik awan

Aku tetapkan setia
Bersama janji yang dibina
Mengapa engkau berubah
Kala cinta di penghujungnya

Mengharapkan sinar yang terang
Menyinari kerinduan
Agar terubat keresahan
Tapi duka yang kau kirimkan

Biar aku biar diam membisu saja
Biar rindu biar diam begini lama
Akan kuleraikan segala kekusutan
Penantian (satu penyiksaan)..


notakaki : dengar lagu nie tiba2 aku ingat seseorang. Rindulah pulak.. (aduh, jiwang!!)



♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019