Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Monday 25 June 2012

Transformasi Baru ^^

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v

Fuh !! Punyalah penat nak edit blog nie. Sakit mata nie dok menghadap laptop nie terus. Nak keluar rasanya biji mata, haha.. Tak apa yang penting berbaloi (berbaloi kah?) 

Aku buat sikit je perubahan. Aku masih kekalkan warna pebretku ni.. Nak tahu tak? Background pic tu aku yang buat, hehe.. Oleh kerana penat cari background yang sesuai tiba2 tercetus pulak idea nak buat sendiri.

Okey tak blog aku nie?? Tak sakit mata ke nengoknya?! hmm.. Mungkin ada yang tak suka kan? Tak apalah janji aku dah buat yang terbaik (terbaik la sangat!!)

Sebagai kenangan >>




♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

3 comments:

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019