Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Thursday 21 June 2012

Tukar Link?!

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v

Aduh!! fikiranku tengah kusut sekarang nie. Hatiku berbelah-belah dah nie. 

Bukan apa, aku rasa macam nak tukar link blog aku nie. Sebab ada perkataan yang di spam dalam link nie, sakit hati jugaklah bila perkataan yang aku guna tu disalaherti dan di spam. Bukan salah siapa2 pun, dah nasib link aku kot, ahaha..

Tapi..

Yang buat aku rasa berbelah bagi nak tukar ialah sebab dan akibat lepas aku tukar link blog nie. Macam mana rakan2 blogger aku nak tahu entry terbaru aku? 

Takkanlah aku kena pergi ke satu2 blog bagi tahu mereka yang aku dah tukar link dan harap mereka follow aku balik?? Tak menyusahkankah diriku dan orang lainkah itu?

Aigoo.. What should i do?! uh.. (>.<)'

♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019