Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Monday 9 July 2012

Migrain oh Migrain !!

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v


Uh !! Inilah sakit yang sudah sebati dalam diriku. Tak pernah ada tanda2 akan menghilang, sampai ke tua agaknya aku bawa sakit nie bersama, uhu..*nauzubillah !!

Bila2 masa saja dia nie akan datang, tanpa diundang. Kalau keadaan cuaca yang berubah2 disitulah munculnya sakit nie. Kalau aku terlalu aktif pun tak boleh jugak. Terbatas sungguh aktiviku, mahu rasa keseronokkan yang berganda2 langsung tak boleh.*lemahnya aku kan? :(

Kalau aku terlalu banyak fikir pun dia nie akan datang jugak, aku tak boleh stress. Kalau dah stress memang macam nak pecah kepala nie. Kadang2 makan panadol pun tak mampan. Tapi my mom tak bagi sangat makan panadol, coz dah ada kesan sampingan obat tu dengan aku. 

Sejak kebelakangan nie selalulah aku kena migrain nie. Maybe sebab aku terlalu banyak fikir. Aku pun tak pasti apa sebenarnya yang aku selalu fikirkan. Kejamlah aku nie, menyiksa otakku berfikir benda yang tak penting. Kalau dulu ada tempat nak mangadu masalah and minta nasihat, tapi sekarang ~ ~ ~ T.T

Aku tak mahu pikir benda yang tak penting nie, tapi apakan daya fikiranku mengatasi kemahuanku.*cewwah!! Aigoo.. i've no idea what to do..




♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019