Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Friday 13 November 2015

Giveaway Duit Saku & Bawal Aidijuma By Cik Tulip

Assalamualaikum..
Moshi² (^.^)v


Oleh kerana giveaway ni simple tak perlu follow banyak sangat itu ini so aku join. Mari kita meriahkan giveaway ni. Klik banner dan baca syarat² yang disediakan oleh owner.

Komen aku pasal blog Cik Tulip :

Blog Cik Tulip tersangatlah simple, warnanya yang putih dan suci tanpa dicemari dengan terlalu banyak gadget membuat orang yang singgah ke blog Cik Tulip tak tunggu lama untuk full loading page. Tak macam blog aku yang semak ni, hmm.. Rasa nak ada blog macam Cik Tulip lah..

Itu sajalah komen aku kang lebih² terkutuk blog sendri pulak, kecik hati sendiri pulak nanti (sampai macam tu sekali ka?) Good Luck u'olls.. Sekian






♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

4 comments:

  1. Semoga ada rezeki ye (=
    Done follow #198
    http://akukaudansesuatu.blogspot.my/2015/11/giveaway-duit-saku-bawal-aidijuma-by.html

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sudi join :D
    Done followback blog kamu :D

    ReplyDelete

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019