Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Tuesday 22 December 2015

AKU MENANG?!

Assalamualaikum..
Moshi² (^.^)v

"Aku menang?! Betulkah? Macam tak percaya pulak rasanya. Eh, betulkah ni? Macam mana boleh? Aku tak salah tengokkah ni? Aku tak salah fahamkah ni? Aku tak mimpikah ni? Somebody please wake me up, pleaseeee!!" 


Itulah kejadian dan persoalan yang bermain-main dikepala aku masa tengok result salah satu GA yang aku join. Sebenarnya semalam aku baru dapat tahu, entah macam mana aku boleh tergerak hati pergi blog sis Sabrina ni. Bila ternampak result tu lama jugak aku tenung dan renung, siap aku klik jgk berkali² link url aku sendiri. Mahu satu hari jugaklah aku ada keyakinan (sikit) untuk percaya yang aku memang menang.

Betul, jujur sungguh aku tak sangka dan aku tidak letak harapan pun mahu menang apa² sebab kalau pemenang ditentukan guna random.org memang sah² aku tiada luck. Tapi bila menang top refferal ni lagilah aku tak sangka². Aku memang suka join segman² dan GA bagai ni, sebab nak tambah kawan/followers dan suka melawat ke blog² blogger yang lain, sebab aku suka tengok keunikan dan kekreatifan blogger menghias blog mereka sendiri.

Alhamdulillah syukur, rezeki dihujung tahun. Terima kasihlah kepada rakan² blogger dan jugak mungkin bukan blogger tapi hanya berkunjung ke blog aku kerana sudi mengklik dan menjadikan aku pemenang untuk top refferal ni, yeahhhh... Terima kasih banyak, sayang kamu. 

Dan Terima kasih jugak dekat sis Sabrina berikan aku kemenangan ni, dan tahniah sebab berjaya mengemudi giveaway ini dengan jayanya. Harap² di hari mendatang sis buat lagi GA macam ni ya?Semoga bertambah-tambahlah rezeki sis, dan semoga menjadi blogger yang berjaya. Muah cikit ^__^  

p/s : kepada yang join GA yang sama cuba cek juga, mana tahu kamu jugak salah seorang pemenangnya. 

♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

2 comments:

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019