Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Sunday 6 December 2015

MYiDEAKiNi.com Random RM200 Bloglist Lelaki dan Wanita


Assalamualaikum..
Moshi² (^.^)v



"mengapa anda ingin menjadi salah satu dalam senarai bloglist MYiDEAKiNi.com." ;

sebabnya (mungkin jawapan aku ni agak klise dan mungkin rakan² blogger/peserta pun tulis benda yang sama. Tapi aku serius ni jawapan aku sendiri dan dah memang terset dalam otak aku tak ada main copy & paste tau!) aku nak naikkan trafik blog aku yang agak suram ni, terkadang aku rasa macam syok sendiri pulak bila entry² aku tak ada siapa yang peduli, so sad

Selain tu, aku nak tambah rakan/pengikut blog, bukan mahu mengejar populariti tapi ingin mengeratkan silaturahim dengan blogger yang lain. Makin banyak rakan makin banyak informasi yang aku boleh peroleh di samping boleh belajar dan membaiki cara penulisan blog agar lebih baik. Thats it.

Terima kasih admin sebab sudi jemput kita join, dah lama nak join sebenarnya tapi disebabkan agak sibuk so baru hari ini berkesempatan. Hari ini hari terakhir tau, so jom kita sertai beramai² sebelum terlambat. Klik banner ok. Good Luck dear :)

♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

3 comments:

  1. Assalamualaikum...Terima kasih atas sokongan dan penyertaan...

    MYiDEAKiNi telahpun review artikel ini dan telah di senaraikan dalam kategori bloglist wanita. Semoga berjaya dalam pemilihan nanti yer...Good Luck!

    ReplyDelete

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019